سوالات متداول

آیا برای استفاده از پلتفرم نیاز به نصب نرم افزار خاصی هست؟

خیر، دکترنکست پلتفرمی است که با هر دستگاهی از طریق اینترنت قابل استفاده می باشد (موبایل، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر رومیزی).

درصورتی که ارسال نسخه به هر یک از ارگان های ذکر شده، با خطا همراه شود، پیامکی مبتنی بر علت خطا، برای دکتر ارسال می شود. همچنین، خطای مورد نظر از طریق پنل نیز قابل مشاهده می باشد

بله. هنگام ارسال موفق نسخه بیمه سلامت، علاوه بر ارسال پیامک از سمت بیمه سلامت برای بیمار، از سمت دکترنکست نیز پیامکی حاوی کد رهگیری برای بیمار و برای دکتر ارسال می شود. هنگام ارسال موفق نسخه تامین اجتماعی نیز، از سمت این سازمان پیامکی حاوی شناسه نسخه برای بیمار ارسال می شود. در صورتی که ارسال هر یک از نسخ با خطا همراه باشد پیامکی حاوی ایراد رخ داده برای دکتر ارسال می شود

بله، همچنین هنگام بارگذاری مدارک گزینه ای به نام private , public وجود دارد که به انتخاب خود پزشک اطلاعات بیمار می تواند محرمانه باقی بماند یا برای سایر پزشکان قابل مشاهده باشد.

بله، امکان لغو نوبت، از طریق همان صفحه نوبت دهی امکان پذیر خواهد بود. شما با کلیک بر روی قسمت وضعیت، می توانید وضعیت نوبت مورد نظر را تغییر دهید

بله. این امکان از طریق قابلیت چاپ پرونده پزشکی، و خروجی پرونده پزشکی به صورت اکسل امکان پذیر است. در صورتی که نیاز به این ویژگی دارید با پشتیبانی تماس بگیرید

این امر در حال حاضر در دست توسعه می باشد. به محض انتشار، به اطلاع شما خواهد رسید

این امکان در حال حاضر وجود ندارد و در دست توسعه می باشد. بلافاصله پس از انتشار به اطلاع شما خواهد رسید

خیر. شما هیچ محدودیتی در ثبت نسخ پر استفاده ندارید

این امکان در حال حاضر تنها توسط مرورگر کروم پشتیبانی می شود. در صورتی که از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده می کنید، مرورگر خود را به روز رسانی کرده و مجدد امتحان کنید