سامانه دکترنکست، هوشمند و سریع است و به شما در ثبت نسخه آنلاین و پرونده الکترونیک سلامت کمک میکند. این سامانه با بهرهگیری از دانش روز پزشکی و فناوری اطلاعات خلق شده و با هدف تحقق سلامت الکترونیک در ایران خدمات خود را ارائه میدهد. با ما همراه باشید تا با بخشهای مختلف سامانهی دکترنکست بیشتر آشنا شویم.
پنل دکترنکست، به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس است و شما میتوانید این سامانه را به زبان دلخواه خود مشاهده کنید. پنلِ دکترنکست شامل بخشهای زیر است:
بخش اول: داشبورد (DashBoard)
شما میتوانید لیستِ ویزیتهایِ بعدیِ خود را در قسمت ویزیتهای پیشرو «Upcoming Appointment» ببینید.
همچنین، تعدادِ کل بیماران (Total Patients) و مقدار کل درآمدِ شما (Total Income) از این ویزیتها در این قسمت دیده میشوند.
شما همینطور میتوانید، نمودار بیماران را به تفکیک جنسیت (Patients by Gender) و سن و سال (Patient by Age) مشاهده کنید. علاوه بر اینها، شما به نمودار تعداد ویزیتها در هر روز دسترسی دارید.
بخش دوم: نوبتدهی «Appointments»
این قسمت برای نوبتدهی به بیماران است. همچنین شما میتوانید در این بخشِ فهرستِ ویزیتهای هر روزِ خود را ملاحظه کنید.
بخشِ سوم: تجویز نسخه «Prescribe»
در این بخش شما میتوانید با وارد کردن کد ملی بیمار در قسمت «کد ملی/ پاسپورت» او را ثبتنام کرده و برای او دارو و خدمات پاراکلینیک تجویز کنید.
بخش چهارم: لیست بیماران و تشکیل پرونده «Patient’s List»
شما (به عنوان پزشک یا منشی) میتوانید بیمار جدید خود را در این قسمت اضافه کنید. همچنین فهرست تمام بیمارانِ شما در این بخش قابل مشاهده بوده و پزشکان میتوانند نام و کد ملی بیمار را جستجو کرده و پرونده کامل او را ملاحظه کرده، برای او شرح حال ثبت کنند. همچنین امکان ثبت نسخه الکترونیک از این بخش برای پزشک فراهم است.
بخش پنجم: ویزیتهای من «My visits»
در این بخش امکان مشاهده تمامی نسخههای ثبت شده، برای شما وجود دارد.شما میتوانید با جستجوی کد ملی بیمار یا کد رهگیری نسخه او، مشخصات تجویز را یافته و با کلیک روی آن، جزییات تجویز خود را مشاهده کنید. همچنین میتوانید با مشخص کردن بازه تشخیص، به راحتی نسخه مورد نظر را بیابید. امکان بررسی و مشاهده مشخصات این تجویز مانند کد ملی، نام بیمار و زمان ویزیت او، نوع بیمه، وضعیت ارسال نسخه و مشخصات آن برای شما فراهم است.
بخش ششم: گزارشات «Reports»
در این بخش امکان گرفتن گزارش مالی، بیماران و نوبتها وجود دارد. با مشخص کردن نوع گزارش و بازه زمانی موردنظر برای گزارشگیری، میتوانید اعداد مربوط به هریک از این موارد را مشاهده کرده و دانلود کنید. تعداد کل ویزیت، تعداد کل بیماران، تعداد بیماران تحت پوشش بیمه و فاقد بیمه در قسمت لیست بیماران قابل مشاهده بوده و تعداد کل نوبتها، نوبتهای دریافتی از بسینا و نوبتهای داده شده توسط سامانه دکترنکست در قسمت نوبتدهی قابل بررسی است.
بخشِ هفتم: پشتیبانی «Support»
شما از قسمت تیکت جدید «New Ticket»، میتوانید به کارشناسانِ مجرب پشتیبانی دکترنکست، پیام داده و درخواست خود را مطرح کنید. این کارشناسان، در کمترین زمان با شما تماس گرفته و مشکل شما را برطرف میکنند.
به علاوه، شما در بخش همه تیکتها «All Tickets»، میتوانید تمامِ پیامهایِ ارسالی خود به کارشناسانِ پشتیبانی را، مشاهده کنید.
برای آشناییِ بیشتر با طرز کار سامانه، از شما دعوت میکنیم که ویدیوهای آموزشی دکترنکست را در قسمتِ ویدیو آموزش پلتفرم «Learning Videos» مشاهده کنید.
بخشِ هشتم: تنظیمات «Doctors Settings»
شما میتوانید در قسمت مطب «Offices»، مطب، کلینیک و بیمارستان خود را تعریف کنید. برای افزودن کلینیک و بیمارستان به سامانه دکترنکست، مدیر مجموعه باید کلینیک و بیمارستانِ مورد نظر را در سامانه تعریف کند. همچنین میتواند درخواستِ عضویتِ پزشکانِ شاغل در مجموعه را بپذیرد.
میتوانید نسخهها و آزمایشهای مورد نظر و پرتکرار خود را در قسمت نسخ پراستفاده «Prescription template» مشخص کنید. وجود این نسخهها و تجویزهای پیشفرض، سرعت عمل شما را در ویزیتها و تجویزهای آتی بیشتر کرده و در زمان شما و بیمارانتان صرفهجویی میکند.
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید