مجله سلامت دکترنکست

اعطای مبلغ 20 هزار تومان بابت هر تجویز الکترونیک نسخ

فهرست مطالب

اعطای مبلغ 20 هزار تومان بابت هر تجویز الکترونیک نسخ

نسخه‌نویسی آنلاین این روزها یکی داغ‌ترین مباحثی است که راجع به آن صحبت می‌شود.

پیش ازین با استفاده از نسخ کاغذی روند درمان بسیار کند و وقت‌گیر بود اما با ورود دنیای پزشکی به حذف نسخ کاغذی و استفاده از نسخ الکترونیک، می‌توان اذعان داشت که تمام امور چه برای پزشکان چه برای بیماران و داروخانه‌ها تسهیل شده است.

برای اینکه با نسخه‌نویسی آنلاین بیشتر آشنا شویم در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

همانطور که می‌دانید از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نسخه‌نویسی به صورت الکترونیک کاملا اجباری از سمت دولت اعلام شده است. پزشکان محترم در صدد یافتن راهی مناسب برای بهتر شدن رونددرمان و راهی مطمئن برای نسخه‎‌نویسی الکترونیک هستند، لذا باید بدانیم حذف دفترچه‌های کاغذی نه تنها راه را هموار‌تر کرده است بلکه وجود سامانه‌های مختلف برای این امر، انتخاب‌های زیادی پیش روی پزشکان قرار داده است.

همانطور که می‌دانید سامانه‌های مختلفی برای ثبت نسخ الکترونیک وجود دارند که یکی از آن‌ها سامانه تامین اجتماعی است.

این سامانه‌ها هر کدام دارای مزایایی هستند. پزشکان محترم با نسخه‌نویسی آنلاین می‌توانند از مزیت اعطای مبلغ 20 هزار تومان بابت هر نسخه استفاده کنند. این مبلغ به ازای هر نسخه به پزشک معالج تعلق خواهد گرفت. در صورتی که پزشک ماهیانه صدها نسخه را آنلاین تجویز کند، مبالغ چشمگیری را بابت این امر دریافت خواهد کرد.

 

به راحتی می‌توانید به سایت «ep.tamin.ir» مراجعه کرده و با استفاده از اطلاعات خود چون کد ملی، کد نظام پزشکی و… ثبت نام کنید.

سامانه هوشمند و یکپارچه دکترنکست، پلتفرمی کاربردی و تسهیل‌گر امور تجویز نسخ پزشکان است. این سامانه علاوه بر راحتی و سرعت به پزشکان مزایای دیگری نیز اعطا می‌کند. ازجمله راه‌کار‌های هوشمندانه که پزشکان با استفاده از آن‌ها می‌توانند روند تشخیص و درمان را سرعت بخشند.

پزشکان محترم می‌توانند تنها در ۳ دقیقه نسخه‌نویسی کرده و روند درمان خود را تسریع کنند. از آن جایی که راحت بودن پلتفرم نیز مد نظر پزشکان است، دکترنکست با ارائه راه‌حل‌های هوشمندانه این امر را محقق ساخته است. دکترنکست علاوه بر این که به پزشک دسترسی می‌دهد تا با ثبت نسخ در سامانه تامین اجتماعی و بیمه سلامت امور تجویز را به صورت الکترونیک انجام دهند، علاوه بر آن‌ها پزشک امکاناتی کم نظیر دارد از جمله راحتی کار با سامانه یا همان رابط کاربری ساده یا دسترسی به پلتفرم در هر کجا و هر زمانی، راه‌کار‌های هوشمندانه از جمله تبدیل صوت به متن و قدرت تشخیص صدای پزشکان، هشدار تداخلات دارویی، امکان ثبت پرونده بیمار و چندین ویژگی بارز که دکترنکست را با سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند.

و اما هم‌زمان با تمام این امکانات می‌توانید امکاناتی چون دریافت ۲۰ هزار تومان برای هر تجویز داشته باشید.

سامانه تحت‌وب و هوشمند دکترنکست به سامانه تامین اجتماعی متصل بوده و با هر تجویز در سامانه دکترنکست می‌توانید آن را در سامانه تامین اجتماعی مشاهده کنید.

برای این که از سامانه یکپارچه و تحت‌وب دکترنکست استفاده کنید، می‌توانید به سایت Drnext.ir  مراجعه کرده و با همان اطلاعاتی که در سایت تامین اجتماعی ثبت نام کرده اید، ثبت نام کنید.

سامانه دکترنکست سامانه‌ای جامع و کاربردی است، از جمله کاربرد‌های این سامانه، یکپارچه بودن اطلاعات است که این به پزشک این امکان را می‌دهد تا نیازی به استفاده از پلتفرم‌های مختلف نداشته باشد.

 

 

 

اشتراک‌گذاری مطلب:

نظر شما برای ما ارزشمند است! افکارتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *