ارسال درخواست جدید : «New Ticket»
اگر پرسش، انتقاد یا مشکلی دارید و میخواهید از خدمات پشتیبانی دکترنکست استفاده کنید، لطفا در پنل کاربری خود به قسمت پشتیبانی «Support» مراجعه کنید.
برای ارسال پیام و درخواست پشتیبانی، وارد بخش تیکت جدید «New ticket» شوید.
در قسمتِ «Subject»، موضوع و در قسمتِ افزودن یادداشت «Add a note» متن در خواست یا پرسش خود را بنویسید.
تعدادی عنوان سوال پیشفرض مانند نحوه تغییر شماره موبایل بیمار، تغییر کد نظام پزشکی، ویرایش کد ملی بیمار و فعالسازی بیمه سلامت در این قسمت در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوال شما مشابه این موارد است، میتوانید با کلیک روی هر موضوع تیکت خود را با سرعت بالاتری ثبت کنید.
سوالات متداول؛ مواردی هستند که به صورت از پیش تعیین شده در این قسمت در نظر گرفته شدهاند. برای دیدن پاسخ این سوالات میتوانید روی آنها کلیک کنید.
برای ارسال فایل یا عکس روی گزینه ضمیمه کردن فایل «Attach a file» کلیک کرده و عکس یا فایل موردنظر خود را بارگذاری کنید. فایل مورد نظر شما به پیام پیوست خواهد شد. در پایان، گزینه ارسال «Send» را انتخاب کنید تا پیام شما برای پشتیبانی دکترنکست ارسال شود.
کارشناسان دکترنکست در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد. اگر نیاز به مکالمه تلفنی باشد، کارشناسانِ پشتیبانی با شما تماس خواهد گرفت. در غیر این صورت، پاسخ به صورت مکتوب برای شما ارسال میشود و شما میتوانید پاسخ درخواست خود را در قسمت همهی تیکتها «All tickets» مشاهده کنید. اگر قصد ارسال پاسخ به پیامِ کارشناسان پشتیبانی را دارید، لطفا از گزینه پاسخ «Reply» استفاده کنید.
مشاهده درخواستهای پیشین: همه تیکتها «All tickets»
در بخشِ همه تیکتها «All tickets»، شما میتوانید فهرستِ تمام درخواستهای قبلی خود و پاسخِ پشتیبانی به این درخواستها را مشاهده کنید. برای مشاهده متن و جزییات هر پیام، کافی است که روی گزینه مشاهده «View» کلیک کنید.
اگر قصد دیدن پیام خاصی را دارید، میتوانید موضوع پیام مورد نظر خود را در باکسِ جستوجوی موضوع «Search subject» جستوجو کنید.
همچنین میتوانید با استفاده از قسمتِ فیلترها «Filters» درخواستهای خود را بر حسب وضعیت پاسخگویی به آنها (Status)، فیلتر و مشاهده کنید.
درخواستهایی که هنوز به آنها پاسخ داده نشده با «Pending»، در خواستهایی که در حال بررسی هستند با «In progress»، درخواستهایی که بررسی و پاسخ داده شدهاند با «Answered» و درخواستهایی که پس از بررسی و پاسخ، بسته شدهاند، با «Closed» مشخص شدهاند.
ویدیوهای آموزشی: «Learning Videos»
برای توضیح بخشهای مختلف سامانه دکترنکست، فیلم های کوتاهی را برای شما تهیه کردهایم و در قسمت ویدیو آموزش پلتفرم «Learning Videos» قرار دادهایم. از شما دعوت میکنیم، که برای آشنایی بیشتر با دکترنکست این ویدئوها را تماشا کنید.
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید