مجله سلامت دکترنکست

پشتیبانی سامانه دکترنکست

فهرست مطالب

پشتیبانی دکترنکست، هر روز هفته از 8 صبح تا ساعت 24 در خدمت شماست تا بتوانید پاسخ تمامی سوالات خود درباره پلتفرم دکترنکست را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. پشتیبانان دکترنکست نیروهای کارآزموده و حرفه‌ای هستند که برای پاسخگویی به تمامی مشکلات و سوالات شما درباره دکترنکست آموزش دیده‌اند. اطلاعات کارشناسان دائما به‌روز می‌شود و کاملا به پلتفرم دکترنکست تسلط دارند. اگر سوال، انتقاد یا پیشنهادی دارید، می‌توانید با کارشناسان مجرب پشتیبانی تماس تلفنی بگیرید یا از بخش پشتیبانی پلتفرم دکترنکست به آن‌ها پیام متنی(تیکت) ارسال کنید. برای تماس تلفنی با شماره :«02191009888» تماس بگیرید.

ارسال درخواست جدید : تیکت جدید

اگر پرسش، انتقاد یا مشکلی دارید و می‌خواهید از خدمات پشتیبانی دکترنکست استفاده کنید، لطفا در پنل کاربری خود به قسمت پشتیبانی مراجعه کنید.

برای ارسال پیام و درخواست پشتیبانی، وارد بخش تیکت جدید شوید. 

در قسمتِ موضوع، عنوان و در قسمتِ  افزودن یادداشت، متن در خواست یا پرسش خود را بنویسید.

تعدادی عنوان سوال پیش‌فرض مانند نحوه “تغییر شماره موبایل بیمار”، “تغییر کد نظام پزشکی”، “ویرایش کد ملی بیمار” و “فعال‌سازی بیمه سلامت” در این قسمت در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوال شما مشابه این موارد است، می‌توانید با کلیک روی هر موضوع تیکت خود را با سرعت بالاتری ثبت کنید.

برای ارسال فایل یا عکس روی گزینه “ضمیمه کردن فایل” کلیک کرده و عکس یا فایل موردنظر خود را بارگذاری کنید. فایل مورد نظر شما به پیام پیوست خواهد شد. در پایان، گزینه ارسال را انتخاب کنید تا پیام شما برای پشتیبانی دکترنکست ارسال شود.

کارشناسان دکترنکست در اسرع وقت به شما پاسخ خواهند داد. اگر نیاز به مکالمه تلفنی باشد، کارشناسانِ پشتیبانی با شما تماس خواهد گرفت. در غیر این صورت، پاسخ به صورت مکتوب برای شما ارسال می‌شود و شما می‌توانید پاسخ درخواست خود را در قسمت “همه‌ تیکت‌ها” مشاهده کنید. اگر قصد ارسال پاسخ به پیامِ کارشناسان پشتیبانی را دارید، لطفا از گزینه” درج پاسخ” استفاده کنید.

 

مشاهده درخواست‌های پیشین: همه تیکت‌ها

در بخشِ همه تیکت‌ها، شما می‌توانید فهرستِ تمام درخواست‌های قبلی خود و پاسخِ پشتیبانی به این درخواست‌ها را مشاهده کنید. برای مشاهده متن و جزییات هر پیام، کافی است که روی گزینه “مشاهده” کلیک کنید.

 اگر قصد دیدن پیام خاصی را دارید، می‌توانید موضوع پیام مورد نظر خود را در باکسِ “جست‌وجوی موضوع” جست‌وجو کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از قسمتِ “فیلتر‌ها” درخواست‌های خود را بر حسب وضعیت پاسخ‌گویی به آن‌ها، فیلتر و مشاهده کنید.

 درخواست‌هایی که هنوز به آن‌ها پاسخ داده نشده با “در انتظار”، در خواست‌هایی که در حال بررسی هستند با “…..”، درخواست‌هایی که بررسی و پاسخ داده شده‌اند با “پاسخ داده شده” و درخواست‌هایی که پس از بررسی و پاسخ، بسته شده‌اند، با “بسته شده” مشخص شده‌اند.

ویدیوهای آموزشی پلتفرم

برای توضیح بخش‌های مختلف سامانه دکترنکست، فیلم های کوتاهی را برای شما تهیه کرده‌ایم و در قسمت ویدیو آموزش پلتفرم قرار داده‌ایم. از شما دعوت می‌کنیم، که برای آشنایی بیشتر با دکترنکست این ویدئوها را تماشا کنید.

 

پشتیبانی آنلاین

در هر مرحله حین استفاده از دکترنکست می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی پشتیبانی آنلاین، سریع‌تر به چت آنلاین با همکاران ما در پشتیبانی، تماس تلفنی با پشتیبانی و ایجاد تیکت جدید دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

مواردی هستند که به صورت از پیش تعیین شده در این قسمت در نظر گرفته شده‌اند. برای دیدن پاسخ این سوالات می‌توانید روی آن‌ها کلیک کنید.

اشتراک‌گذاری مطلب:

نظر شما برای ما ارزشمند است! افکارتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *