مجله سلامت دکترنکست

فعالسازی نوبت‌دهی آنلاین در دکترنکست

فعالسازی نوبت‌دهی آنلاین

فهرست مطالب

شما می‌توانید با استفاده از سامانه دکترنکست خیلی ساده به بیمارانتان آنلاین نوبت‌ بدهید. بیماران شما می‌توانند با جستجوی نام شما در سامانه یا اپلیکیشن دکترنکست، در بازه زمانی که خود شما از قبل در پنل کاربری خود تعیین کرده‌اید، نوبت آنلاین گرفته و در وقت مقرر به شما مراجعه کنند. در این ویدئو نحوه فعالسازی نوبت‌دهی آنلاین در سامانه دکترنکست را شرح داده‌ایم، از شما دعوت می‌کنیم این ویدئو را تماشا کنید.

فعالسازی نوبت آنلاین در سامانه دکترنکست 

پزشکان ارجمند شما می‌توانید با استفاده از سامانه دکترنکست به بیماران خود نوبت‌ آنلاین بدهید، همچنین این امکان برای شما فراهم شده تا نوبت‌های خود را به‌سادگی مدیریت کنید. برای نوبت‌دهی به‌صورت دستی می‌توانید از منشی‌ها یا مسئولین پذیرش خود استفاده کنید. آن‌‌ها می‌توانند با دسترسی به پلتفرم شخصی خود، به بیماران شما نوبت بدهند و نوبت‌‌های مطب شما را مدیریت کنند.

 برای فعالسازی نوبت آنلاین در سامانه دکترنکست کافی است به بخش تنظیمات مطب‌ها مراجعه کنید. در قسمت «اطلاعات مطب» روی دکمه «ویرایش» کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید تمامی اطلاعات مطب که هنگام ثبت‌نام آن در سامانه وارد کرده‌اید را مشاهده کنید. اطلاعات مطب ازجمله آدرس، شماره تلفن، موقعیت آن روی نقشه و… برای بیماران شما قابل مشاهده هستند. در این قسمت شما می‌توانید گزینه نوبت‌دهی آنلاین را علامت بزنید تا فعالسازی نوبت آنلاین با موفقیت ثبت شود. با فعالسازی نوبت آنلاین در سامانه دکترنکست، یک صفحه برای معرفی و ارائه خدماتتان به شما اختصاص می‌گیرد و بیماران می‌توانند با جستجوی نام شما وارد این صفحه اختصاصی شده و مشخصاتی که در سامانه درج کرده‌اید را مشاهده و بررسی کنند. در صورتی که چندین مطب دارید، می‌توانید نوبت‌دهی در تمامی آن‌‌ها را فعال کنید تا بیماران هنگام نوبت گرفتن در صفحه اختصاصی شما، مطب موردنظر خود را انتخاب کنند. 

بیماران پس از دریافت نوبت پیامک یادآوری دریافت می‌کنند تا زمان مراجعه به مطب شما را از یاد نبرند. امکان لغو نوبت از دیگر خدماتی است که دکترنکست به بیماران شما ارائه می‌دهد تا بتوانند یک‌روز پیش از مراجعه به مطب نوبت خود را لغو کنند و آمار نوبت‌های کنسلی شما کاهش پیدا کند.

مرحله 1

تنظیمات نوبت

 

مرحله 2

نوبت آنلاین دکتر

مرحله 3

نوبت بیماران

مرحله 4

مرحله 4

مرحله 5

مرحله 5

مرحله 6

مرحله 6

 

اشتراک‌گذاری مطلب:

نظر شما برای ما ارزشمند است! افکارتان را به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *