Search
Search

ثبت مطب شخصی در پلتفرم دکترنکست

Table of Contents

Advertisement

پزشکان محترم، شما می‌توانید با ثبت مطب در سامانه دکترنکست، به‌سادگی برای بیماران شرح‌حال ثبت کنید و نسخه الکترونیک بنویسید. با ما همراه باشید تا با تماشای این ویدئو، با نحوه‌ی ثبت مطب شخصی در سامانه دکترنکست بیشتر آشنا شویم.

تعریف مطب، اولین گامی است که برای ثبت نسخه الکترونیک برمی‌دارید. به این منظور، ابتدا وارد قسمت تنظیمات «Doctors settings» شده و بر روی گزینه مطب‌ها «Offices» کلیک کنید. برای تعریف مطب شخصی، کلینیک یا بیمارستانِ جدید، گزینه مطب جدید «new office» را انتخاب کنید. 

 

 ثبت مطب شخصی

اطلاعاتی چون نام و نوع مطب، شماره تلفن، فکس، کد سیام، استان، شهر و آدرس دقیق مطب را مشخص و ثبت کنید. برای تعریف مطب، لطفا نوع آن را مطب شخصی «Private office» انتخاب کنید.

هر چقدر که اطلاعات مطب (یعنی نام و آدرسِ مطب) کامل وارد شده باشد، بیماران هنگام جستجویِ مطب، شما را زودتر پیدا می‌کنند. بنابراین، لطفا در هنگام وارد کردن نام مطب، نام پزشک را هم در کنار آن بنویسید. تکمیل کردن تمامی قسمت‌های ثبت مطب، اجباری نیست و تنها با پر کردن نام، نوع مطب، استان و شهر می‌توانید مطب خود را ثبت و از خدمات دکترنکست استفاده کنید. به یاد داشته باشید هر تعداد مطب که بخواهید می‌توانید ثبت کنید.

پس از ثبت این مرحله، به صفحه تنظیمات مطب منتقل می‌شوید. در قسمت اطلاعات مطب «Office information»  شما به اطلاعات مطب خود دسترسی دارید و در صورت نیاز به ویرایش می‌توانید اطلاعات اولیه مطب خود را تغییر دهید.

 شما می‌توانید در قسمت  ساعت کاری «Schedule» روزها و ساعات کاری مطب خود را تعیین کنید. با کلیک روی افزودن ساعت کاری وارد صفحه جدیدی می‌شوید که امکان مشخص کردن میانگین زمان ویزیت و روزها و ساعات کاری برای شما وجود دارد.

ابتدا روزهایی که در مطب مشغول به کار هستید را از بین روزهای هفته انتخاب کرده سپس با انتخاب ساعات معین، بازه زمانی کاری خود در مطب را تعیین کنید.

به عنوان مثال، پزشکی که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، در ساعت‌های 8 صبح الی 1 ظهر در مطب خود حضور دارد، گزینه‌های  «Sat, Mon, Wed» را انتخاب کرده و ساعت‌های 8 صبح الی 1 بعد از ظهر را به عنوان ساعات کاری خود مشخص می‌کند.شما می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه‌ی اضافه کردن زمان جدید «Add new rule»، روزها و ساعات کاریِ جدیدی را برای مطبِ خود تعریف کنید. 

 

متصل کردن سامانه دکترنکست به بیمه‌های تامین اجتماعی و سلامت

پزشکان ارجمند، سامانه دکترنکست به صورت خودکار و پیش‌فرض به سامانه تامین اجتماعی متصل است و تمام نسخه‌های تجویز شده برای بیماران دارای بیمه تامین اجتماعی، به این سامانه ارسال شده و قابل مشاهده هستند. برای اتصال به بیمه سلامت، لطفا طبق مراحل زیر پیش بروید.

اتصال مطب شخصی به بیمه سلامت 

برای اتصال پلتفرم دکترنکست، به سامانه بیمه سلامت لطفا ابتدا مطب خود را تعریف کنید. حال با مراجعه به مطب مورد نظر از بخش تنظیمات مطب‌ها،  روی گزینه تنظیمات بیمه سلامت «IHIO Configurations» کلیک کنید. شما می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز ورودِ پلتفرم بیمه سلامت خود، به آن سامانه متصل شوید. با انجام این کار، تمام نسخه‌هایی که در دکترنکست، برای بیماران دارای بیمه سلامت تجویز می‌کنید، به سامانه بیمه سلامت ارسال شده و قابل مشاهده خواهند بود. 

 

بخش «مدیریت مالی»

شما می‌توانید در این قسمت، مبلغ حق ویزیت آزاد و مبلغ ویزیت با احتساب بیمه را ثبت کنید. 

بخش «مدیریت کاربران»

در این بخش می‌توانید با تعریف منشی، مدیریت امور مطب و نوبت‌دهی را به آن‌‌ها بسپارید. با این کار منشی می‌تواند با وارد کردن شماره تلفن خود در قسمت ورود پزشک کد یکبار مصرف 4 رقمی را ثبت کرده و با دسترسی به پنل شخصی خود، به بیماران شما نوبت داده و امور مطب را مدیریت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، ویدئوی ثبت منشی و مسئول پذیرش را در آپارات دکترنکست تماشا کنید. همچنین از شما دعوت می‌کنیم مقاله‌ای با همین عنوان را در وبلاگ دکترنکست مطالعه کنید.

اشتراک گزاری مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید اکانت آپ تو دیت
آپ تو دیت چیست؟

آپتودیت چیست و برای چه استفاده می‌شود؟ Uptodate یک پایگاه علمی برای تشخیص‌های بالینی جامع و مبتنی بر شواهد است.

مالاریا
مالاریا و پیشرفت‌های درمانی

از سال ۲۰۰۰، جهان در برابر مالاریا پیشرفت تاریخی داشته است و جان میلیون‌ها نفر از این بیماری نجات یافته

آنلاین نوبت بگیر

آنلاین نوبت بگیر